Een geslaagde positionering

CSG Prins Maurits – je mag wel PM zeggen hoor – is voor ons geen onbekende. We hebben al leuke dingen voor ze mogen maken en meer dan 22 jaar geleden zaten we er zelf in de schoolbanken. Toen is ook het logo ontworpen. Geen wonder dus dat het tijd was voor vernieuwing. Voor ons hét moment om in gedachten weer terug te gaan in de schoolbanken om te studeren op het echte ‘PM-gevoel’.  De kersverse merkfilosofie fungeert als kapstok voor de nieuwe uitstraling. Er zijn diverse schetsvoorstellen gemaakt en in nauwe samenwerking met betrokken personeel is er een keuze gemaakt voor een logo. De nieuwe huisstijl met frisse, eigentijdse kleuren positioneren de PM als een actieve en vooruitstrevende scholengemeenschap.
En dat betekend voor ons: geslaagd!

Ontwikkelen en uitwerken van de vernieuwde identiteit

Een écht nieuw schooljaar

Leerlingen en relaties van de PM ontvangen voor het begin van het schooljaar een opvallende mailing op de mat. Daarin wordt uitgelegd waarom en hoe de nieuwe huisstijl wordt geïmplementeerd. Voor de jaaropening maakt Sfa Print een introductievideo zodat iedereen goed op de hoogte wordt gebracht. Schooljaar 2017-2018 kan dus met recht een nieuwe start genoemd worden!

Overal zichtbaar

De nieuwe identiteit wordt breed uitgerold. Niet alleen de website en het kantoordrukwerk krijgen een andere uitstraling. Ook het schoolgebouw wordt voorzien van nieuwe belettering. Verder worden er advertenties, gidsen en posters ontwikkeld die helemaal passen bij de nieuwe PM.

bekijk meer projecten

Beumer advocaten

Een nieuwe identiteit en website met een
vleugje persoonlijke charme.

Bekijk project

dat bouwsystemen

Een nieuwe naam en visuele identiteit
voor een innovatief bouwbedrijf.

Bekijk project

Calvijn College

De nieuwe merkstijl van het Calvijn College uitwerken naar een beleving.

Bekijk project
project
overzicht