EEN NIEUWE NAAM EN INDENTITEIT VOOR EEN INNOVATIEF BOUWBEDRIJF

DAT Bouwsystemen uit Middelharnis is wereldwijd uniek als houtskeletbouwer met betonnen verdiepingsvloeren. Ben van Egmond daagde ons uit om een visuele identiteit te ontwikkelen die net zo uniek is als zijn bouwconstructies. Zijn enige eis was dat het beeldmerk uit het logo ook los bruikbaar is. Verder mochten we ons helemaal uitleven.

Naam, ontwerp logo, visuele identiteit, website en brochure.

een stevig fundament

Aanvankelijk zou de bedrijfsnaam DTA Bouwsystemen worden. DTA stond voor de initialen van
Bens kinderen. Alleen is de lettervolgorde vrij problematisch. Hoe onthoud je de volgorde? TDA, DTA, wat was het ook al weer? Tijdens het ontwerpproces ontstond het idee om DTA te veranderen in DAT. Duidelijk, kort en krachtig. Daar kun je een sterk merk mee opbouwen:
DAT staat als een huis.

Pixels & print

Een website mag natuurlijk niet ontbreken. In een herkenbare stijl worden de diensten en producten van DAT getoond. Geïnteresseerden worden zo overtuigd en kunnen snel contact leggen. Tijdens het contactmoment komt al snel de fraaie brochure op tafel. Zo vullen pixels en print elkaar perfect aan.

bekijk meer projecten

gemeente goeree-overflakkee

Campagne stijl eilandmarketing
voor het mooiste eiland van Nederland.

Bekijk project

alfasan 4 animals

Het nieuwe gezicht voor natuurlijke gezondheids- & verzorgingsproducten voor dieren.

Bekijk project

Estate Invest

Projectontwikkeling met een passie voor design
en mooie architectuur.

Bekijk project
project
overzicht