EN VOOR DE LOKALE FIETSENWINKEL ZETTEN WE GRAAG EEN TANDJE BIJ

De creatieve opdracht van de broers Akershoek was duidelijk: “We willen een onderscheidende naam en eigenwijze stijl zodat onze nieuwe fietsenzaak opvalt.” De broers leveren hoogwaardige stadsfietsen, E-bikes en vooral mountainbikes en racefietsen.

Naam, ontwerp logo, visuele identiteit en website.

helm op en kop in de wind

Dus de racebroek aan, helm op en kop in de wind. Inleven voor de volle 100%. Fietsen is sportief, rustgevend, gezond en zorgt ervoor dat je je fit voelt. Al die elementen stopten we in de brainmixer. Het resultaat de naam: Fits. De knipoog in het logo is letterlijk het puntje op de i.
Gevolg: twee blije broers.

een website voor fietsliefhebbers

Met de wind in de rug hebben we een wireframe ontwikkeld voor de webshowroom. De inrichting is super gebruiksvriendelijk, opgezet vanuit de gedachte van de shoppende fietsliefhebber. De vormgeving in een dynamische, sportieve outdoorstijl. De korte introductiefilmpjes in de headerbeelden maken de beleving compleet. Met Fits hebben we een uniek merk neergezet.

een fiets die heerlijk fitst...

Dus als je fiets niet lekker fietst, dan fikst Fits een fiets die heerlijk fitst… ehh fietst.

bekijk meer projecten

windpark krammer

Groene stroom voor 100.000 huishoudens. Daar laten we ons creatieve brein voor draaien.  

Bekijk project

FidesWonen

Fides wonen bestaat 100 jaar en viert dat graag met huurders en andere relaties.

Bekijk project

Calvijn College

De nieuwe merkstijl van het Calvijn College uitwerken naar een beleving.

Bekijk project
project
overzicht